خرید پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w 


قیمت : 1625000 تومان


برند : Canon


خرید پستی پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w 


قیمت پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w


 


نقد و بررسی تخصصی

پرینتر لیزری LBP6030w ساخت شرکت کانن در دسته‌ی گسترده‌ای از پرینترها قرار می‌گیرد که برای مصارف خانگی طراحی شده‌اند. بااین‌وجود این محصول ترکیب مختلفی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد. از این موارد می‌توان به ظرفیت کمتر سینی کاغذ، سرعت کمتر و فقدان قابلیت چاپ دو رو به‌صورت اتوماتیک Duplex اشاره نمود. از جنبه‌ی مثبت می‌توان به قابلیت اتصال بی‌سیم Wi-Fi، حجم کوچک‌تر و درنتیجه اشغال فضای کمتر بر روی میز کاری اشاره نمود.

رقبای جدی 6030w به مدل‌های دیگر کانن محدود نمی‌شوند و برندهای دیگر محصولاتی توانا برای رقابت با این محصول در چنته دارند. از رقبای جدی این مدل می‌توان به مدل‌های HL-1210w ساخت شرکت Brother و P1102W ساخت شرکت hp اشاره نمود. پرینتر برادر نسبت به 6030w قیمت کمتری داشته و از سویی سرعتی تقریباً برابر با آن دارد. بااین‌حال ظرفیت کارتریج 6030w حدود 600 برگ از مدل برادر بیشتر است. درواقع می‌توان گفت بررسی محصولات برای انتخاب محصولی مناسب در پرینترهای لیزری، پروسه‌ای از مقایسه‌ی معایب و مزایای مختلف بر اساس نیازهای کاربر است که در آخر سبب انتخاب مدلی مناسب برای کاربر می‌شود.

همان‌گونه که پیش‌تر اشاره شد پرینتر6030w از حجم کوچکی برخوردار است. دلیل این حجم کوچک را می‌توان در ظرفیت کم سینی کاغذ آن بیان نمود. البته پرینترهایی که برای مصارف خانگی در این رده طراحی می‌شوند معمولاً ظرفیتی برابر با همین میزان دارند. به‌عنوان قانون نانوشته می‌توان گفت که سینی کاغذ پرینتر توان کار روزانه و نوع کاربری آن را نمایش می‌دهد. با توجه به طراحی این محصول برای مصارف خانگی میزان 150 برگ کافی است و بسیار بعید است که کسی در خانه بخواهد روزانه بیشتر از 150 برگ به چاپ برساند.

نصب، سرعت و کیفیت چاپ

شرکت کانن سرعتی برابر با 18 صفحه در دقیقه برای سرعت چاپ این محصول اعلام کرده است. سرعت اعلام شده از سمت شرکت‌های تولیدکننده حداکثر سرعت ممکن دستگاه برای چاپ متن و دیگر محتوای چاپ است که به کمترین میزان پردازش نیاز دارند. بدیهی است که با افزایش وضوح و همچنین محتوای چاپ مانند اشکال گرافیکی و عکس سرعت چاپ به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد. به‌طور کل می‌توان گفت سرعت اعلام شده از سوی شرکت معیاری برای مقایسه‌ی سرعت مدل‌های مختلف با یکدیگر است و در عمل سرعت کاهش می‌یابد. همچنین پرینترها بعد از ارسال فرمان پرینت مدت‌زمانی را صرف آماده‌سازی دستگاه و پردازش می‌کنند که این موضوع در محاسبه‌ی سرعت پرینتر از سوی شرکت سازنده به‌حساب نمی‌آید. شرکت‌های سازنده‌ برای محاسبه‌ی سرعت زمان صرف شده صرفاً زمان سپری‌شده به‌صورت مکانیکی را محاسبه‌ کرده و مدت‌زمان پردازش را در نظر نمی‌گیرند.

سرعت متوسط

سرعت پرینت 6030W در حد متوسطی قرار دارد و همانند مدل‌های رقیب است.

کیفیت چاپ 6030w درزمینه‌ی چاپ متن عالی نیست ولی قابل‌قبول است و در انتهای دامنه‌ی کیفی محصولات این رده از پرینترها قرار دارد. خوشبختانه، کیفیت بدترین پرینترهای لیزری در چاپ متن قابل‌قبول است و چشم غیرمسلح ایراد محسوسی در کیفیت چاپ نخواهید دید. این موضوع چاپ متن 6030w را برای بیشتر مصارف تجاری و خانگی مناسب ساخته است. بااین‌حال ممکن است برخی از کاربران کیفیت چاپ این محصول را برای مصارف حرفه‌ای مناسب ندانند.

کیفیت چاپ مناسب برای مصارف غیرحرفه‌ای

برای پرینتری در این حد، کیفیت چاپ متن مناسب است ولی در مقایسه با پرینترهای گران‌قیمت تر ضعیفتر است.

درزمینه‌ی چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی، با توجه به جایگاه این محصول در انتهای رده‌ی پرینترهای لیزری خانگی، می‌توان گفت کیفیت چاپ 6030w برای مصارف خانگی و تجاری غیرحرفه‌ای مناسب است و در حدی نیست که بخواهد کاربر را ناامید کند. بسته به میزان کمال‌گرایی شما، ممکن است آن را برای چاپ اسلاید‌های پاورپوینت مناسب بدانید. کیفیت چاپ عکس در حدی است که می‌توان از آن برای چاپ عکس و تصاویر گرفته شده از وب استفاده نمود. البته این قابلیت را برای چاپ تصاویر موجود در صفحات اینترنتی محدود کرده و سعی نکنید از دستگاه برای چاپ تصاویر مخصوصاً به‌صورت تمام صفحه استفاده کنید. برای اینکه تصویری ذهنی از کیفیت چاپ عکس به شما بدهیم باید بگوییم که کیفیت تصویر همانند تصاویر چاپ شده به‌صورت سیاه‌وسفید در روزنامه است. فراموش نکنید که به‌منظور کاهش هزینه‌های تولید محصول و درنتیجه قیمت نهایی، هر کالا کاربری مخصوص خود را دارد و برای هدف خاصی طراحی شده است. بااین‌حال تقریباً هر پرینتری قادر است عملیاتی را که برای آن طراحی نشده است را هم انجام دهد، منتها نتیجه‌ی نهایی چندان چنگی به دل نخواهد زد.

چاپ عکس؟ بعدی لطفا!

برای چاپ عکس بهتر است به تصاویر موجود در صفحات وب بسنده کنید. چاپ عکس کیفیتی مانند تصاویر سیاه‌وسفید روزنامه‌ای دارد.

مورد نهایی دیگری که باید ذکر شود میزان هزینه‌ای است که کاربر بایستی برای چاپ هر برگه بپردازد و از مسائلی مانند قیمت تونر کارتریج محصول ناشی می‌شود. چاپ با این دستگاه ارزان‌ترین گزینه در بازار نبوده و شاید بتوان محصولاتی دیگری در بازار با هزینه‌ی کمتری در چاپ هم پیدا نمود. برای محاسبه‌ی هزینه‌ی چاپ بایستی هزینه‌ی موردنیاز برای خرید را بر تعداد صفحات قابل‌چاپ کارتریج تقسیم کنید تا عدد نهایی برای چاپ هر صفحه به دست آید. با توجه به متغیر بودن قیمت محصول و بالأخص قیمت کارتریج در زمان‌های مختلف، محاسبه‌ی این موضوع را در اختیار خودتان می‌گذاریم.

هزینه‌ی تمام شده؟

برای محاسبه‌ی مقرون‌به‌صرفه بودن چاپ در پرینتر 6030w ماشین‌حساب خود را روشن کنید!

نتیجه‌گیری

پرینتر 6030w ساخت شرکت کانن محصولی میان رده است و در کلاس خود در انتهای دامنه‌ی پرینترها قرار دارد که صرف‌نظر از قابلیت اتصال بی‌سیم ویژگی خاص دیگری در چنته ندارد. شاید برترین ویژگی این محصول که آن را نسبت به مدل‌های دیگر متمایز می‌کند اندازه‌ی کوچک آن است که می‌تواند مناسب کاربرانی باشد که درزمینه‌ی فضای کاری دچار محدودیت‌هایی بوده و نمی‌خواهند که پرینترشان میزان زیادی از فضا را بر روی میز اشغال کند. سرعت چاپ محصول با محصولات دیگر این سری از پرینترهای خانگی تفاوت چندانی ندارد ولی در برخی از موارد از برخی مدل‌های رقیب کمی بیشتر است. کیفیت چا محصول هم برای مصارف خانگی و اداری غیرحرفه‌ای مناسب بوده و بیشتر نیازهای افراد را درزمینه‌ی چاپ متون برآورده می‌سازد. می‌توانید از این محصول برای چاپ تصاویر موجود در صفحات وب استفاده کنید اما فکر چاپ عکس‌های تمام صفحه را از ذهن خود بیرون کنید. درزمینه‌ی قابلیت‌های پرینترهای لیزری جای خالی چاپ دورو به‌صورت اتوماتیک به چشم می‌خورد. البته فراموش نکنید که لحاظ کردن چنین قابلیت‌هایی به قیمت نهایی محصول می‌افزاید. همچنین بسته به نوع و میزان مصرف ظرفیت سینی کاغذ ورودی محصول می‌توانست کمی بیشتر باشد که این موضوع می‌توانست در افزایش حجم محصول و قیمت نهایی آن مؤثر باشد.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


پرینتر لیزری «i-SENSYS LBP6030w» محصولی از شرکت «کانن» (Canon) است و برای مصارف خانگی گزینه مناسبی محسوب می‌شود .این پرینتر با ابعاد 199 × 249 × 364 میلی‌متری فضای بسیار کمی را بر روی میز کار اشغال می‌کند و  با وزن 5 کیلوگرمی به‌راحتی قابل‌حمل و جابجایی است. مجهز شدن به اتصال وای-فای را می‌توان از مهم‌ترین ویژگی‌های این پرینتر برشمرد. این اتصال به شما امکان اتصال طیف وسیعی از دستگاه‌ها بدون نیاز به کابل را می‌دهد؛ چاپ از طریق گوشی هوشمند و تبلت به‌راحتی با برنامه Canon Mobile Printing در کمترین زمان ممکن امکان‌پذیر شده است. سرعت چاپ 18 برگ در دقیقه باعث شده تا این پرینتر علاوه بر طراحی ساخت زیبا و بهینه، عملکرد رقابتی را نیز در دستور کار داشته باشد. البته نقش فناوری  Quick First-Print شرکت کانن در این عملکرد رضایت‌بخش بی تاثیر نیست. ظرفیت سینی این پرینتر 150 برگ است و از رزولوشن چاپ 600x600 dpi بهره می‌برد. اتصال کابلی این پرینتر از طریق USB 2.0 Hi-Speed صورت می‌گیرد.


 



تصاویر بیشتر


 



پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 
















پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w - Digikala







رتبه: ۳٫۷ - ‏۳۲ مرورخرید اینترنتی پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w و قیمت انواع پرینتر کانن از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های پرینتر کانن با بهترین ...




پرینتر لیزری کانن i-SENSYS LBP6030W - آی تی بازار







رتبه: ۵ - ‏۱ رأی - ‏‎ریال ۱۳٬۰۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱۷٬۰۰۰٬۰۰۰ - ‏موجود در انبارپرینتر لیزری کانن لیست قیمت خرید فروش چاپگر لیزری کانن i-SENSYS LBP6030W مشخصات فنی Laser Printer Canon i-SENSYS LBP6030W چاپ سیاه و سفید ...




Canon i-SENSYS LBP6030 Laser Printer فروشندگان و ...







رتبه: ۳٫۸ - ‏۱۷ رأی - ‏‎ریال ۱۲٬۴۸۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱۸٬۸۴۰٬۰۰۰Canon i-SENSYS LBP6030 Laser Printer پرینتر لیزری کانن مدل iSENSYS ... پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی ...




پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS LBP6030w Laser ...





پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS LBP6030w در بهترین حالت می توان آنرا برای محیط های کم مصرف استفاده نمود. در همین ابتدا باید گفت که نباید از آن انتظار.





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w - ایران چاپگر





قیمت پرينتر ليزري کانن مدل i-SENSYS LBP6030w با گارانتی اصلی 24 ماهه و شارژ کارتریج پرینتر با بهترین کیفیت و کم ترین هزینه در محل شما.





لیست قیمت پرینتر لیزری تک کاره کانن مدل i-SENSYS ... - ترب






‎ریال ۱۲٬۹۹۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱۸٬۱۵۰٬۰۰۰
خرید پرینتر لیزری تک کاره کانن مدل i-SENSYS LBP6030 ، خرید Canon i-SENSYS LBP6030 Laser Printer ، لیست قیمت پرینتر لیزری تک کاره کانن مدل ...




مشخصات Printer Canon i-SENSYS LBP6030W - کیمیا آنلاین





تکنولوژی چاپ, لیزری. نوع چاپ ... پرینتر کانن آی سنسیز 6030W - Printer Canon i-SENSYS LBP6030W مدل جدید چاپگرهای تک کاره شرکت کانن می باشد که در رده ...





پرینتر لیزری کانن CANON i-SENSYS LBP6030W - بانه ...







رتبه: ۴٫۹ - ‏۳ مرور۶ مهر ۱۳۹۶ - خرید چاپگر لیزری کانن مدل LBP6030W در فروشگاه بانه دات کام. شما می توانید این مدل را با قیمت بسیار مناسب در این فروشگاه تهیه کنید.




ماشین های اداری همه محصولات لوازم خانگی تهویه مطبوع لوازم ...







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورمدل LBP6030W با گارانتی ایراکام (گارانتی اصلی محصولات اچ پی. پرینتر ... پرینتر لیزری کانن مدل Wireless Laser Printer i-SENSYS LBP6030W. امتیاز: 5 1




پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w ... - خانه ...





قيمت و خريد اينترنتي پرینتر لیزری کانن مدل LBP6030w CANON LASER PRINTER پرینتر تک کاره و سیاه و سفید و وای فای دار جديدترين مدل هاي پرینتر در ...





پرینتر Canon i-SENSYS LBP6030W - نمایندگی رسمی ...





برای خرید و یا کسب اطلاعات ، پرینتر Canon i-SENSYS LBP6030W از ... خوشبختانه، کیفیت بدترین پرینترهای لیزری در چاپ متن قابل ‌قبول است و ایراد ... سری از پرینترهای خانگی، تفاوت چندانی ندارد ولی در برخی موارد از برخی مدل‌های رقیب کمی ...





پرینتر Canon i-SENSYS LBP6030 - نمایندگی رسمی ...





پرینتر های لیزری تک رنگ معمولا به لحاظ قیمت، کیفیت چاپ و سرعت دارای ... پرینتر مدل i-SENSYS LBP6030 وزنی معادل 5 کیلوگرم و ابعادی معادل 199 × 249 × 364 ...





پرینتر لیزری Canon مدل i-SENSYS LBP6030W - شهرفافا





پرینتر لیزری Canon مدل i-SENSYS LBP6030W. (1). تولید این محصول متوقف شده است. شرکت تولید کننده این محصول تولید آن را متوقف کرده است. ممکن است هنوز ...





درایور پرینتر Canon i-SENSYS LBP6030w - کمرنگ





این پرینتر جزو سری پرینترهای لیزری شرکت Canon است که تک کاره میباشد و ... مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ...





قيمت فروش کانن Canon i-SENSYS LBP6030 | میهن مارکت





میهن مارکت - تصاویر ، مشخصات و بهترین قیمت فروش روز i-SENSYS LBP6030 کانن Canon از شاخه کالای پرینتر لیزری ؛ بهترین قیمت رقابتی فروشندگان جهت ...





Canon LBP6030W-Laser-Printer - Meghdadit.com





پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل ۶۰۳۰ با قابلیت بی سیم.





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w -





۱۲ دی ۱۳۹۸ - توضیحات. تکنولوژی چاپ : لیزری نوع چاپ : تک رنگ شبکه بیسیم WiFi : دارد کاربری : تک کاره. پرینتر کانن 6030w پرینتر لیزری تک کاره ...





پرينتر تک کاره لیزر مشکی کانن مدل i-SENSYS LBP6030w





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w از سری چاپگرهای لیزری کمپانی کانن بوده و قابلیت چاپ 18 برگ در هر دقیقه را دارا می باشد. دستگاه مذکور قابلیت ...





خرید پرینتر تک کاره کانن مدل imageCLASS LBP6030w ...





خرید پرینتر تک کاره کانن مدل imageCLASS LBP6030w با قیمت مناسب و ارزان از ... پرینتر کانن I-SENSYS LBP 6030W، با کمترین صدا فعالیت پرینت گرفتن را ... دستگاه های مختلف را به این پرینتر لیزری متصل کنید و اسناد را چاپ نمایید.





پرینتر کانن - نمایندگی کانن





نمایندگی رسمی فروش پرینتر کانن در ایران ، تمامی خدمات فروش و پس از فروش توسط نمایندگی رسمی کانن ، برای تماس با ما به سایت مراجعه نمایید.





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030W - قطعات ...





Canon i-SENSYS LBP6030W Laser Printer نمايندگي کانن پرينتر ليزری کانن قيمت پرينتر ليزری کانن پرينتر ليزري canon lbp6030 قيمت پرينتر canon ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w-دیجیتال ...





قیمت و خرید اینترنتی پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w (فروشگاه دیجیتال مارکت) به همراه مشخصات و جزئیات. Canon i-SENSYS LBP6030w Laser ...





مهبد آی تی | پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w





خرید اینترنتی پرینتر لیزری کانون مدل i-SENSYS LBP6030w | فروشگاه اینترنتی مهبد آی تی.





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w - پرچابا





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w و خرید و فروش و قیمت گذاری اداری و تجاری و رقابتی آن ها در پردیس چاپگر باران تلفن: 88322120-021.





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w Canon i ...





معرفی اجمالی محصول پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w پرینتر لیزری «i-SENSYS LBP6030w» محصولی از شرکت «کانن» (Canon) است و برای مصارف ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w - ایران چاپگر





پرینتر لیزری LBP6030w مناسب برای مصارف خانگی و محیط های اداری کوچک طراحی شده اند.از ویژگی های مثبت این دستگاه می تونا به قابلیت اتصال بی‌سیم Wi-Fi دارد.





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w - کیا کالا





خرید اینترنتی پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w و قیمت انواع پرینتر کانن از فروشگاه آنلاین کیا کالا. جدیدترین مدل‌های پرینتر کانن با بهترین ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w - فروشگاه ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w. تومان ۱,۷۷۰,۰۰۰ تومان ۱,۶۷۰,۰۰۰. نوع چاپ: تک رنگ; کپی: ندارد; سایز چاپ: A4; نوع پورت ارتباط به کامپیوتر: پورت ...





پرینتر لیزری تک کاره کانن مدل i-SENSYS LBP6030W





خرید اینترنتی و خرید پرینتر لیزری تک کاره کانن مدل i-SENSYS LBP6030W و قیمت Canon i-SENSYS LBP6030W از فروشگاه آنلاین اترامارت | lbp6030w قیمت ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w - فروشگاه ...





قیمت بروز خرید پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w - | مشخصات فنی ، قیمت و خرید پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w لیست قیمت.





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w - خرید انواع ...





پرینتر لیزری آیسنسیز کانن مدل LBP6030W CANON I-SENSYS LBP6030W LASER PRINTER معرفی کلی امروزه دستگاه های الکترونیکی جای خود را در زندگی ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w - طراحان-موبایل





پرینتر لیزری «i-SENSYS LBP6030w» محصولی از شرکت «کانن» (Canon) است و برای مصارف خانگی گزینه مناسبی محسوب می‌شود .این پرینتر با ابعاد 199 × 249 ...





پرينتر ليزري کانن مدل i-SENSYS LBP6030w – دالای رایانه





دسته: پرینتر و چاپگر و انواع ماشین های اداری, محصولات Canon برچسب: i-SENSYS LBP6030w, پرينتر ليزري, پرينتر ليزري کانن مدل i-SENSYS LBP6030w, ...





Canon i-SENSYS LBP6030w Laser Printer پرینتر چاپ ...





چاپگر تک کاره لیزری کانن مدل 6030W سری جدید برای مصارف خانگی و اداری با قیمت ... سری آی سنسیز خود را با نام Canon iSensys LBP6030w به بازار معرفی کرد.





پرینتر لیزری کانن مدل i-sensys lbp6030w - فروشگاه ...





خرید اینترنتی پرینتر لیزری کانن مدل LBP6030W و قیمت انواع پرینتر لیزری کانن از فروشگاه اینترنتی مامل مارکت, جدیدترین محصولات با بهترین قیمت و ...





قیمت پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w - ...





قیمت پرينتر ليزري کانن مدل i-SENSYS LBP6030w و خرید آن به قیمت تجاری 02188322120 در شرکت پردیس چاپگر باران.





پرینتر لیزری کانن i-SENSYS LBP6030w | مشخصات فنی ...





مشخصات فنی، فروش، تعمیر و سرویس در محل پرینتر لیزری کانن i-SENSYS LBP6030w ، تمیز کردن و ... فروش پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w.





پرینتر ليزري Canon مدل i-SENSYS LBP6030w | کنون ...





پرینتر ليزري Canon مدل i-SENSYS LBP6030w ؛ فروش آنلاين انواع پرینتر کنون با قيمت مناسب و گارانتی اصلی در فروشگاه اينترنتی طيف سنتر.





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030W - ProcomShop





Canon iSensys LBP6030W یک پرینتر لیزری بوده و دارای سرعت نسبتاً مناسب در چاپ است و توانایی چاپ 18 صفحه در دقیقه را دارد که از برترین مزیت‌های این دستگاه ...





Printer Canon Laser i-SENSYS LBP6030W | پرینتر کانن ...





Printer Canon i-SENSYS LBP6030W - پرینتر کانن آی سنسیز LBP6020 مدل جدید چاپگرهای تک کاره شرکت کانن می باشد که در رده پرینترهای محبوب و کار آمد قرار ...





پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030w Canon i ...





جدیدترین مدل های پرینتر با بهترین قیمت , خرید اینترنتی پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030w ,





i-SENSYS LBP6030w | اچ پی ران





i-SENSYS LBP6030w | اچ پی ران. ... پرینتر لیزری کانن مدل 6030w. Canon i-SENSYS LBP6030w Printer. وضعیت : در حال سفارش است. پرداخت: آنلاین بانک ...





پرينتر ليزري کانن مدل i-SENSYS LBP6030w تخفیف ویژه





پرینتر لیزری کانن لیست قیمت خرید فروش چاپگر لیزری کانن i-SENSYS LBP6030W مشخصات فنی Laser Printer Canon i-SENSYS LBP6030W چاپ سیاه و سفید ...





پرینتر تک کاره لیزری i-SENSYS LBP6030w کانن - فروش ...





پرینتر تک کاره لیزری i-SENSYS LBP6030 کانن از مدل‌های تک کاره‌ی رنگی شرکت کانن است که از فناوری لیزری بهره می‌برد. این پرینتر ابعاد چاپ A4 دارد و تا 150 ...





مشخصات، قیمت و خرید پرینتر لیزری تک کاره کانن مدل ...





Canon i-SENSYS LBP6030w Laser Printer - خرید پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w و قیمت انواع پرینتر Canon در فروشگاه اینترنتی شاپ.آی آر.





پرینتر لیزری سیاه و سفید کانن مدل i-SENSYS LBP6030w





خرید پرینتر لیزری سیاه و سفید کانن مدل LBP6030w با قابلیت سرعت چاپ 18 صفحه در دقیقه و رزولوشن چاپ 600×600 dpi از فروشگاه آی تی برتر.





پرینتر لیزری تک کاره کانن مدل i-SENSYS LBP6030w





خرید اینترنتی با بهترین قیمت پرینتر (چاپگر) لیزری تک کاره کنون کانن مدل 6030w و قیمت انواع پرینتر کانن در نارحیل Canon i-SENSYS LBP6030w Laser ...





پرینتر لیزری کانن, خرید CANON i-SENSYS LBP6030W | ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030W CANON i-SENSYS LBP6030W Laser Printer. امتیاز 0 (از 0 رای). ویژگی های کالا. دسته بندی: پرینتر Printer.





پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS LBP6030w Laser ...





معرفی اجمالی محصول پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w پرینتر لیزری «i-SENSYS LBP6030w» محصولی از شرکت «کانن» (Canon) است و برای مصارف ...





پرينتر ليزري کانن مدل i-SENSYS LBP6030w – فروشگاه





پرینتر لیزری کمپانی ژاپنی کانن مناسب مصارف خانگی و اداری تا حجم واقعی روزانه حداکثر ۱۰۰ برگ.این دستگاه دارای کارتریج با ظرفیت حقیقی ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ برگ ...





پرینتر لیزری Canon i-SENSYS LBP6030w





پرینتر لیزری تک کاره کانن LBP6030w وای فای سایز a4. ... پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w. بعلت نوسان قيمت بازار ، قيمتهاي نهايي را با بخش ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030W - فروشگاه ...





معرفی اجمالی محصول. پرينتر ليزري کانن مدل i-SENSYS LBP۶۰۳۰w. Canon i-SENSYS LBP۶۰۳۰w Laser Printer. ابعاد: ۳۶۴*۲۴۹*۱۹۹ mm; وزن: ۵.۰ کیلو گرم ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w - بروزکالا





قیمت پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w |مشخصات پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w |خرید پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w – فروشگاه ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w – فروشگاه اینترنتی برنزی.





پرينتر ليزري کانن مدل i-SENSYS LBP6030W Canon i ...





Canon i-SENSYS LBP6030W Laser Printer پرينتر ليزري کانن مدل i-SENSYS LBP6030W بهترین قیمت برای خرید اینترنتی.





قیمت خرید و فروش چاپگر-پرینتر لیزری كانن-Canon ...





چاپگر-پرینتر لیزری كانن-Canon imageCLASS LBP6030w ... Canon i-SENSYS LBP6030W Laser Printer ... پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w.





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w – ماشین های ...







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورپرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF3010. 2,310,000 تومان. %2تخفیف. پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M28w پرینتر چندکاره لیزری اچ ...




پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w | نمایندگی hp ...





۱۶ دی ۱۳۹۷ - پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w پرینتر 6030w ساخت شرکت کانن محصولی میان رده است و در کلاس خود در انتهای دامنه‌ی پرینترها قرار ...





پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS LBP6030w | ...





مشخصات فنی پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w. مشخصات کلی. ابعاد ۱۹۹ × ۲۴۹ × ۳۶۴ میلی‌متر; وزن ۵ کیلوگرم; تکنولوژیچاپ لیزری; کاربری تک کاره ...





پرینتر تک کاره لیزری سیاه و سفید کانن مدل i-SENSYS ...





پرینتر تک کاره لیزری سیاه و سفید کانن مدل i-SENSYS LBP6030W. شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید. برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود ...





نمایندگی پرینتر کانن i-SENSYS LBP6030w در تهران و ...





۳۰ آبان ۱۳۹۸ - پرینترهای لیزری، جوهری، تک کاره و چندکاره کانن از آوازه زیادی نزد کاربران ... در بخش فروش، علاوه بر پرینتر i-SENSYS LBP6030w، سایر مدل های ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w - فیوچرکالا





مشخصات کلی. ابعاد, 199 × 249 × 364 میلی‌متر. وزن, 5.0 کیلوگرم. تکنولوژی چاپ, چاپ لیزری. کاربری, تک کاره. سایز چاپ, A4. کاغذ. سایز کاغذ قابل استفاده, A4، ...





کارتریج های مناسب پرینتر Canon i-SENSYS ... - پرینت فید





پرینت‌فید تامین کننده انواع کارتریج پرینتر با قیمت مناسب. ... Canon i-SENSYS LBP6030W Printer ... کارتریج لیزری طرح کانن مشکی مدل CRG 725.





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w - فروشگاه ...





چاپگر تک کاره کانن Canon i-SENSYS LBP6030w ... Canon iSensys MF4780w فروشندگان و قیمت پرینتر ... پرینتر لیزری چند کاره کانن مدل MF8230Cn.





Canon i-SENSYS LBP6030W Laser Printer - پرینتر بازار ...





پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل ۶۰۳۰ با قابلیت بی سیم. این اسکنر از Wi-Fi پشتیبانی می کند که باعث شده است برای استفاده به عنوان یک پرینتر اشتراکی در ...





پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS LBP6030W





پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS LBP6030W. : 6030. canon 6030w ... پرینتر لیزری تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet Pro M15w Laser Printer ... ۰ ۱,۰۲۰,۰۰۰.





قیمت و خرید پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030W ...





مشخصات فنی و خرید پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030W در فروشگاه ... Canon iSensys LBP6030W یک پرینتر لیزری بوده و دارای سرعت نسبتاً مناسب ...





پرینتر لیزری Canon مدل LBP6030w | تعمیر پرینتر ...





Canon i-SENSYS LBP6030W Laser Printer. پرینتر لیزری Canon مدل LBP6030w همانند پرینتر HP1102w می باشد که حتی کارتریج های آنها نیز یکسان می باشد و ...





پرینتر لیزری کانن مدل Canon LBP6030W - کانن پرشیا







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورنام کامل محصول, Canon i-SENSYS LBP6030w Laser Printer. نوع دستگاه, چاپگر تک کاره لیزری سیاه و سفید. امکانات, پرینت. وزن دستگاه, 5 کیلوگرم. ابعاد دستگاه ...




قیمت Canon i-SENSYS LBP6030W Laser Printer - لیکامال





فروشندگان پرینتر لیزری تک کاره کانن مدل i-SENSYS LBP6030W. فروشگاه, موقعیت, قیمت, خرید. آترامارت, تهران, 14,980,000. سفید. مشخصات فنی. ابعاد.





پرینتر لیزری کانن مدلi-SENSYS LBP6030W پرینتر ...





پرینتر لیزری کانن مدلi-SENSYS LBP6030W / اتصال وای-فای/ ظرفیت سینی این ... پرینتر لیزری کانن مدلLBP6030W برای مصارف خانگی گزینه مناسبی محسوب ...





پرينتر تک کاره لیزر مشکی کانن مدل i-SENSYS LBP6030w





پرینتر تک کاره لیزری مشکی کانن مدل canon i sensys lbp6030w چاپگری مینی لیزری ارزان قیمت برای دفاتر کوچک و یا خانه باشبکه های بی سیم و چاپ از دستگاه ...





پرینتر لیزری کانن i-SENSYS LBP6030W | فروشگاه ...





کاربرد دستگاه: تک کاره(پرینتر) سرعت چاپ: 18 برگ در دقیقه کارکرد کارتریج: 1600 پورت. ... Canon iSensys LBP6030W یک پرینتر لیزری بوده و دارای سرعت نسبتاً مناسب در چاپ ... پرینتر لیزری سیاه و سفید اچ پی مدل : HP LaserJet P3015D.





پرینتر ليزری کانن آی سنسیس - Canon i-SENSYS ...





موجودی: موجود نیست; مدل کالا: i-SENSYS LBP6030W; تولید کننده: Canon ... پرینتر ليزری کانن آی سنسیس - Canon i-SENSYS LBP6030W Laser Printer. مشخصات ...





سبزسنتر>> قیمت پرینتر کانن Canon i-SENSYS ...





بررسی اطلاعات فنی و قیمت پرینتر کانن مدل Canon i-SENSYS LBP6030W Laser Printer خرید و فروش پرینتر کانن برای اطلاعات بیشتر با سبزسنتر نمایندگی ...





پرینتر کانن لیزری مدل i-SENSYS LBP6030w - IranBazar





خرید و سفارش و بررسی مشخصات آنلاین جدیدترین و بهترین و به روز ترین پرینتر کانن لیزری مدل i-SENSYS LBP6030w از فروشگاه اینترنتی بزرگ ایران بازار ...





Canon i-SENSYS LBP6030W Laser Printer - شیدرشاپ





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030W نوع چاپ: تک رنگ سایز چاپ: A4 نوع ... Canon iSensys LBP6030W یک پرینتر لیزری بوده و دارای سرعت نسبتاً ...





Canon i-SENSYS LBP6030W | ایران پرینتر





پرینتر لیزری مشکی کانن مدل 6030 وایرلس سرعت چاپ : 18 برگ در دقیقه کیفیت چاپ : 600*600 توان چاپ ماهانه : 5000برگ ورودی کاغذ : 150.





پرينتر ليزري تک کاره تک رنگ کانن مدل CANON i ...





پرينتر ليزري تک کاره تک رنگ کانن مدل CANON i-SENSYS LBP 6030 w کاربری : تک کاره تکنولوژي چاپ : چاپ ليزري سايز : چاپA4 نوع چاپ : تک رنگ مشکی ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w،قیمت ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w،قیمت پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w،خرید پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w،فروش ...





پرینتر لیزری تک کاره کانن مدل i-SENSYS LBP7100Cn ...





پرینتر لیزری LBP7100Cn از نمونه پرینترهای رنگی شرکت کانن است. پرینتری سریع و قدرتمند با کیفیت چاپ خوبی که برای استفاده در ادارات کوچک طراحی ‌شده ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w - فروشگاه ...







رتبه: ۵ - ‏۱ رأیCanon i-SENSYS LBP6030w Laser Printer. ... پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w. Canon i-SENSYS LBP6030w Laser Printer. فیس بوک · توییتر ...




پرینتر وایرلس تک کاره لیزری کانن مدل Canon i-SENSYS ...





قیمت به روزپرینتر وایرلس تک کاره لیزری کانن مدل Canon i-SENSYS LBP6030w - فروشگاه آنلاین بهترین لپ تاپ برای شما.





Canon i-SENSYS LBP6030W Laser Printer - دیجی البرز





مدل کالا: پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon i-SENSYS LBP6030W Laser Printer ... Canon iSensys LBP6030W یک پرینتر لیزری بوده و دارای سرعت نسبتاً ...





پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل i-SENSYS MF226DN - کرج ...





پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل i-SENSYS MF226DN. 0 vote(s). Availability: In stock ... Canon i-SENSYS MF226DN Printer Multifunction Laser Printer ...





فروش ویژه پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w ...





۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - شرکت کانن سرعتی برابر با 18 صفحه در دقیقه برای سرعت چاپ این محصول اعلام کرده است. سرعت اعلام شده از سمت شرکت‌های تولیدکننده حداکثر ...





درایور پرینتر کنون Canon i-SENSYS LBP6030





راه انداز Canon i-SENSYS LBP6030 Manufacturer : Canon Model : i-SENSYS LBP6030 Version : 21.10.0.0 Type : Printer Size : 27 MB قابلیت نصب از از طریق ...





پرینتر لیزری کانن مدل Canon i-SENSYS LBP6030w





خرید پرینتر لیزری کانن مدل Canon i-SENSYS LBP6030w. فروشگاه اینترنتی کالاوما ارائه کننده ی تمام برندهای ماشین های چاپ به صورت اورجینال به همراه ضمانت ...





پرینتر کانن مدل LBP6030w - لیون کامپیوتر





پرینتر کانن مدل LBP6030w. Canon i-SENSYS LBP6030w گارانتی شرکتی 18 ماه. اولین نفری باشید که این ... Printing method. Monochrome laser beam printing ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w کد: ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w کد: 40354277 | مشخصات، قیمت و خرید-محصولی که در این قسمت مشاهد میکنید یکی از مدل‌ های پایه و ابتدایی شرکت ...





Printer Canon Laser i-SENSYS LBP6030W - رایان سیستم





Canon iSensys LBP6030W یک پرینتر لیزری بوده و دارای سرعت نسبتاً مناسب در چاپ است و توانایی چاپ 18 صفحه در دقیقه را دارد که از برترین مزیت‌های این دستگاه ...





پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل ۶۰۳۰ - ماشین های اداری کپی ...





پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل ۶۰۳۰. پرینتر لیزری «i-SENSYS LBP6030w» محصولی از شرکت «کانن» (Canon) است و برای مصارف خانگی گزینه مناسبی محسوب ...





پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030W ... - نظام آوران





پرینتر لیزری «i-SENSYS LBP6030w» محصولی از شرکت «کانن» (Canon) است و برای مصارف خانگی گزینه مناسبی محسوب می‌شود .این پرینتر با ابعاد 199 × 249 ...





پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w - فروشگاه ...







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مروراین پرینتر با ابعاد ۱۹۹ × ۲۴۹ × ۳۶۴ میلی‌متری فضای بسیار کمی را بر روی میز کار اشغال می‌کند و با وزن ۵ کیلوگرمی به‌راحتی قابل‌حمل و جابجایی است. مجهز شدن به ...




پرینتر تک کاره لیزری سیاه و سفید کانن مدل Canon i ...





ماشین های اداری, پرینتر تک کاره. پرینتر تک کاره لیزری سیاه و سفید کانن مدل Canon i-SENSYS LBP6030W. وضعیت موجودی: موجود در انبار. افزودن به لیست علایق ...





کانن





پرينتر چندکاره ليزري کانن مدل i-SENSYS MF231. ناموجود. Canon i-SENSYS LBP6030w Laser Printer. پرينتر ليزري کانن مدل i-SENSYS LBP6030w. ناموجود ...





مشخصات، قیمت و خرید پرینتر لیزری کانن LBP6030w - ...





پرینتر لیزری کانن مدل Canon LBP6030w پرینتر لیزری کانن ۶۰۳۰w محصولی از شرکت کانن Canon است و برای مصارف خانگی دفاتر کوچک گزینه مناسبی به شمار ...





Canon i-SENSYS LBP6030w Laser Printer - مشهد کالا





قیمت فروش پرینتر کانن Canon مدل i-SENSYS LBP6030w در فروشگاه اینترنتی مشهد کالا مرکز فروش پرینتر های لیزری با بهترین قیمت و گارانتی رسمی ...





Canon i-SENSYS LBP6030w Laser Printer - کامپیوتر کوثر





این پرینتر توسط وایراس و پورت USB به سیستم متصل می شود و دارای حجم و وزن مناسبی است که می توان به راحتی ... پرينتر ليزري کانن مدل i-SENSYS LBP6030w ...





Canon i-SENSYS-LBP6030W-Laser-Printer | فروشگاه ...





خرید اینترنتی پرینتر لیزری کانن مدل LBP6030W و قیمت انواع پرینتر کنن و اچ پی از فروشگاه آنلاین لیکات | 6030w کانن | 6030w canon قیمت | 6030w canon ...
خرید پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030w ارزان,پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030w با قیمت ارزان,خرید Canon ارزان,Canon با قیمت ارزان,خرید پستی پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030w,خرید اینترنتی پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030w,خرید پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030w با قیمت 1625000,خرید پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030w فقط 1625000,خرید Canon پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030w,خرید Canon با قیمت 1625000, پیش من پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w خرید پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w قیمت : 1625000 تومانبرند : Canonخرید پستی پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w قیمت پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w  برای خرید و مشاهده محصول کل خرید پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030w ارزان,پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030w با قیمت ارزان,خرید Canon ارزان,Canon با قیمت ارزان,خرید پستی پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030w,خرید اینترنتی پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030w,خرید پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030w با قیمت 1625000,خرید پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030w فقط 1625000,خرید Canon پرینتر لیزری کانن مدل i SENSYS LBP6030w,خرید Canon با قیمت 1625000,